16 marca 2015

NA DOBRY POCZĄTEK


Na wstępie witam Wszystkich serdecznie. Mam na imię Darek i jestem autorem bloga The Sartorius. Postanowiłem go stworzyć, aby móc dzielić się z innymi swoją pasją, czyli zamiłowaniem do klasycznej męskiej elegancji. Mam zamiar pisać o garniturach, koszulach, krawatach, butach i o wszystkim, co ma związek ze stylowym ubiorem i wyglądem.

Odkąd pamiętam, zawsze podobały mi się eleganckie stroje. Doskonale się czuję w garniturze i „pod krawatem”. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne są tematyczne źródła, z których można korzystać i czerpać informacje. Ja zacząłem od książki B. Roetzela „Gentleman - Moda Ponadczasowa”. To mnie zainspirowało i zmotywowało do zwiększania wiedzy na temat męskiej mody oraz do wyniesienia mojego stylu na wyższy poziom.

Pochodzę z Pomorza i chciałbym, aby ta część Polski również miała swoje miejsce w stylowej, męskiej blogosferze. Postaram się przybliżyć sylwetki i fach tutejszych mistrzów krawiectwa oraz ustalić, na jakim poziomie jest lokalne szycie miarowe. Doceniam ręczną pracę rzemieślników i tradycyjne metody. Uważam, że mistrzostwo w ich dziedzinie tkwi w detalach.

Będę dążył do tego, aby mój blog stał się stylowym poradnikiem dla Panów chcących dobrze wyglądać. Sam też nadal się uczę i stale szukam nowych inspiracji. Nie ograniczam się jedynie do garniturów i strojów eleganckich, ale chętnie korzystam z mniej formalnych ubrań. Dla mnie ramy klasycznej mody męskiej są bardzo szerokie, z tym, że nie podążam za sezonową modą, a wybieram stroje bardziej uniwersalne i ponadczasowe.

Tak więc Wszystkim, którzy zaczynają przygodę z The Sartorius, życzę miłej lektury i zapraszam do regularnego odwiedzania bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...